About Roy Robson Brand

ROY ROBSON - НІМЕЦЬКИЙ БРЕНД, ЩО ПРОПАГУЄ СУЧАСНИЙ СТИЛЬ ЖИТТЯ

Вже з 1922 року компетентність з питань моди і високий рівень якості колекцій від ROY ROBSON викликає довіру клієнтів. Різноманітні комбінації ділового одягу та одягу вихідного дня підкреслюють стиль і індивідуальність чоловіків.

Колекції від ROY ROBSON можна придбати в країнах Європи і світу в монобрендових магазинах і ексклюзивних бутиках.

  • Slide Title
  • Slide Title
  • Slide Title
  • Slide Title
  • Slide Title
  • Slide Title
  • 1922
  • 1956
  • 1977
  • У 1922 р. в Берліні було засновано невелике ательє з пошиття одягу. Уже в 1930 р. на підприємстві працювали 30 співробітників, проте в 1944 р. фірма змушена була переїхати в Люнебург. Під девізом «зроблено в Німеччині», Бруно Кірхес зумів перетворити підприємство з пошиття чоловічого одягу в одного з найзначніших виробників костюмів і піджаків в західній європі.

  • ROY ROBSON - сімейне підприємство. Це формує загальне уявлення про цінності і філософію компанії.

    Праця співробітниць і співробітників, які протягом довгих років активно супроводжували розвиток підприємства, є вищою цінністю. Згуртованість означає і загальне участь в подальшому зростанні фірми РОЙ РОБСОН, зв'язок творчості, спілкування, ідентифікації компанії і цілісності.

  • У 1922 р. в Берліні було засновано невелике ательє з пошиття одягу. Уже в 1930 р. на підприємстві працювали 30 співробітників, проте в 1944 р. фірма змушена була переїхати в Люнебург. Під девізом «зроблено в Німеччині», Бруно Кірхес зумів перетворити підприємство з пошиття чоловічого одягу в одного з найзначніших виробників костюмів і піджаків в західній європі.

ЗВ'ЯЗОК ТРАДИЦІЇ ТА СЬОГОДЕННЯ

Історія, філософія та продукт, пов'язані між собою - це невід'ємна частина кожного успішного підприємства. ROY ROBSON не є винятком. Ремісниче мистецтво і якість роботи - ось показники, завдяки яким він став інтернаціональним брендом чоловічої моди.

Товарним знаком компанії слугує морський вузол, що символізує зв'язок головних цінностей фірми: автентичність, згуртованість, поєднання історичної традиції і сучасності.

Image Title

АВТЕНТИЧНІСТЬ

Мода від ROY ROBSON уособлює автентичний стиль. Вона підкреслює особистість споживача і надає йому невимушеності.

Крім того автентичність визначає підприємницьку діяльність компанії. Надійність в бізнесі, чесність з партнерами, мета забезпечення високої якості роботи на всіх рівнях.

Image Title

ЗГУРТОВАНІСТЬ

ROY ROBSON - сімейне підприємство. Це вже формує загальне уявлення про цінності і філософію компанії.

Праця співробітниць і співробітників, які протягом довгих років активно супроводжували розвиток підприємства, є найвищою цінністю. Згуртованість означає і загальну участь в подальшому зростанні фірми ROY ROBSON, зв'язок творчості, спілкування, ідентифікації компанії і її цілісності.

Image Title

ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ

Колекції від ROY ROBSON уособлюють діловий і водночас повсякденний стиль в сучасній моді, яка розробляється в центральному офісі компанії в Люнебурзі. Дизайнери і модельєри звертають велику увагу на якість закупівлі готових товарів, а також обробки і посадки моделей. Для виробництва піджаків і костюмів використовуються виключно матеріали відомих ткацьких фабрик. На власному виробничому підприємстві співробітники гарантують дотримання стандартів якості при виготовленні костюмів і піджаків.

Тут у виробництві ділового одягу та одягу вільного стилю знаходить застосування весь досвід і ноу-хау, надбані протягом 90-річної історії компанії.

Досвід і майстерність особливо необхідні у виробництві піджаків, що складаються з 150 деталей крою і вимагають виконання 230 виробничих операцій.

І при виборі ліцензійних партнерів особлива увага приділяється дотриманню високих стандартів, щоб забезпечити збереження якості продукції. Як член спілки текстильної та легкої промисловості Німеччини, ROY ROBSON, також, зобов'язується виконувати кодекс поведінки «t + m».

  • 90

    річна історія

  • 1 000+

    співробітників по всьому світу

  • 150

    деталей крою використовуються для пошиття піджака від roy robson

  • 230

    виробничих операцій потрібно виконати для пошиття піджака

Texture enlarged