ЗВ'ЯЗОК ТРАДИЦІЇ ТА СЬОГОДЕННЯ
Історія, філософія та продукт, пов'язані між собою - це невід'ємна частина кожного успішного підприємства. ROY ROBSON не є винятком. Ремісниче мистецтво і якість роботи - ось показники, завдяки яким він став інтернаціональним брендом чоловічої моди.
Товарним знаком компанії слугує морський вузол, що символізує зв'язок головних цінностей фірми: автентичність, згуртованість, поєднання історичної традиції і сучасності.
АВТЕНТИЧНІСТЬ
Мода від ROY ROBSON уособлює автентичний стиль. Вона підкреслює особистість споживача і надає йому невимушеності.
Крім того автентичність визначає підприємницьку діяльність компанії. Надійність в бізнесі, чесність з партнерами, мета забезпечення високої якості роботи на всіх рівнях.
ЗГУРТОВАНІСТЬ
ROY ROBSON - сімейне підприємство. Це вже формує загальне уявлення про цінності і філософію компанії.
Праця співробітниць і співробітників, які протягом довгих років активно супроводжували розвиток підприємства, є найвищою цінністю. Згуртованість означає і загальну участь в подальшому зростанні фірми ROY ROBSON, зв'язок творчості, спілкування, ідентифікації компанії і її цілісності.
ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ
Колекції від ROY ROBSON уособлюють діловий і водночас повсякденний стиль в сучасній моді, яка розробляється в центральному офісі компанії в Люнебурзі. Дизайнери і модельєри звертають велику увагу на якість закупівлі готових товарів, а також обробки і посадки моделей. Для виробництва піджаків і костюмів використовуються виключно матеріали відомих ткацьких фабрик. На власному виробничому підприємстві співробітники гарантують дотримання стандартів якості при виготовленні костюмів і піджаків.
Тут у виробництві ділового одягу та одягу вільного стилю знаходить застосування весь досвід і ноу-хау, надбані протягом 90-річної історії компанії.
Досвід і майстерність особливо необхідні у виробництві піджаків, що складаються з 150 деталей крою і вимагають виконання 230 виробничих операцій.
І при виборі ліцензійних партнерів особлива увага приділяється дотриманню високих стандартів, щоб забезпечити збереження якості продукції. Як член спілки текстильної та легкої промисловості Німеччини, ROY ROBSON, також, зобов'язується виконувати кодекс поведінки «t + m».
-
90
річна історія
-
1 000+
співробітників по всьому світу
-
150
деталей крою використовуються для пошиття піджака від roy robson
-
230
виробничих операцій потрібно виконати для пошиття піджака