УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки за умови, що його товарний вигляд, властивості, все фабричні ярлики, пломби і упаковка збережені. При поверненні необхідно надати документ, який підтверджує покупку.
Поверненню за законодавством України не підлягають купальники, нижня білизну, ювелірні вироби та парфуми. Повернути замовлення, які не відповідають правилам повернення, неможливо. Вони будуть відправлені назад покупцеві.
Термін отримання витрачених коштів - від трьох робочих днів з моменту отримання повернення.
ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ
По всій Україні повернення відбувається за допомогою служби "Нова пошта".
У вас є 14 днів з моменту покупки, щоб повернути товар.
Товари, які вам не підійшли, потрібно відправити за допомогою компанії "Нова пошта" на одержувача:
ФОП Зоря Ольга Євгенівна
ЄДРПОУ 2771618143
Юридична адреса: 18034, Черкаська обл., м. Черкаси, вул.Яблунева, буд. 15
Фактична адреса: Черкаська обл., вул. Байди Вишневецького, буд. 47
м.Черкаси, відділення Нової пошти № 9, контактний номер телефону +380 68 857 87 60
При відправці повернення доставку сплачує покупець.
У посилці повинні бути товар з його упаковкою і супровідними аксесуарами, та заповнена заяву форма бланку про повернення товару. Будь ласка, збережіть документ з номером ТТН посилки і повідомте його нам по телефону або в листі після відправки, щоб прискорити процес повернення +380 68 857 87 60.
Повернення коштів:
Повернення коштів клієнт отримує на карту, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару.
Для отримання коштів на банківську карту необхідно також повідомити повні платіжні реквізити рахунку (номер карти / IBAN / ПІБ / ІПН). Цю інформацію можна отримати в банку, клієнтом якого ви є.
Важливо: щоб уникнути махінацій з поверненням товару, ми повертаємо кошти тільки на банківські карти, зареєстровані на ім'я покупця, вказане в замовленні.
ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ВІД СПОЖИВАЧІВ
Розгляд звернень та претензій від споживачів здійснюється виключно магазином, в якому товарбув придбаний, за умови наявності у покупцярозрахункового документа на товар (товарного чеку), а у випадку пред'явлення претензії щодо якості товару ‒ додатково, гарантійного талону магазину (розмістити на сайті).
Звернення та претензії приймаютьсявиключно у письмовій формі.
Щодо умов обміну або повернення грошових коштів за товар належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Тобто, обмін або повернення Товару належної якості, можливий лише увипадку, якщо товар НЕ перебував в експлуатації (НЕ використовувався). Як покупець, Ви маєте право протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня купівлі, обміняти або повернути придбаний товар, у випадку, якщо товар не задовольнив Вас з будь-якої причини, за умови збереження товарного вигляду товару, його споживчих властивостей, упаковки, пломб, ярликів, етикетки магазину та ін.
НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ обміну та поверненню наступні товари належної якості:
• пір'яно-пухові вироби (верхній одяг); | • білизна натільна; |
• рукавички; | • панчішно-шкарпеткові вироби. |
*Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» визначений перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню.
Товари, які вам не підійшли,потрібно відправити за допомогою компанії «Нова пошта» на одержувача:
ФО-П Зоря Ольга Євгенівна
м. Черкаси, відділення Нової пошти № 9,
Контактний номер телефону+380 68 857 87 60
*Будь ласка, збережіть документ з номером товаро-транспортної накладної «Нової Пошти» і повідомте його нам за телефоном (+380 68 857 87 60) або листом після оформлення відправлення, для прискорення процесу повернення Товару.
Усі витрати, пов'язані з поверненням/обміном товару належної якості, несе покупець.
Для обміну або повернення товару належної якості покупцеві необхідно відправити:
1) Товар(за умови збереження товарного вигляду, його споживчих властивостей, упаковки, пломб, ярликів, етикетки магазину разом з йогоупаковкою і супровідними аксессуарами);
2) Розрахунковийдокумент (товарний чек);
3) Заповнена заява;
Згідно ч.3 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», грошові кошти за товар повинні бути повернуті покупцеві в день розірвання договору купівлі ‒ продажу, а в разі неможливості повернення у день розірвання договору ‒ в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартостітовару на час його купівлі. Магазин має право здійснити перерахунок вартостіповернутого товару, придбаного під час дії акції, згідно з умовами акції.
Щодо умов обміну або повернення грошових коштів за товар неналежної якості:
Відповіднодо ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів», виробник (виконавець) забезпечує належне використання продукції протягом гарантійного строкуобслуговування товару. Гарантійний строк зазначається на супровіднійдокументації до продукції, в нашому випадку – це гарантійний талон магазину (розмістити на сайті).
Повернення сплачених за товар грошових коштів, абообмін його на інший – проводиться виключно у випадку, якщо недолік товаруявляється істотним, виник з вини виробника (продавця, виконавця) та не підлягає усуненню шляхом проведенняремонту.